آهنگ جدید امین حبیبی به نام تولد

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی امین حبیبی به نام تولد با 3 کیفیت متفاوت
Amin Habibi-Tavalod
MP3 320

تولد

MP3 128

تولد


OGG 64

تولد
متن ترانه تولدتولدت مبارک ، چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی ، تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب  ،داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما ، انگاری خیلی تنهام
واسه چی زنده باشم ؟ جشن چیو بگیرم ؟
من امشبو نمی خوام ، دلم میخواد بمیرم
تولدم مبارک نیس / دلم گرفته غمگینم / هوای خونه دلگیره / تو رو اینجا نمی بینم
تولدم مبارک نیس / شکسته قلب داغونم / تو نیستی و من از دوریت / خودم رو مرده میدونم
هیچ کی خبر نداره ، چقدر هواتو کردم
چقدر دلم میخواد تو  ، باشی دورت بگردم
هیچ کی خبر نداره  ، دارم به زور می خندم
نمی دونم چرا من ، چشمامو هی می بندم
چشمامو من می بندم ، تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی ، بازم تو رو ببینم
تولدم مبارک نیس / دلم گرفته غمگینم / هوای خونه دلگیره / تو رو اینجا نمی بینم
تولدم مبارک نیس / شکسته قلب داغونم / تو نیستی و من از دوریت / خودم رو مرده میدونم


به نقل از سایت بزرگ نیوموزیک

حجت درولی آهنگ بی کس و کار

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد و شنیدنی از حجت درولی به نام بی کس و کار با 3 کیفیت

.:: با تنظیمی مدرن از پیمان امیدی ::.Hojjat Dorvali - Bi Kaso Kar

MP3 320

بی کس و کار

MP3 128

بی کس و کار

OGG 64

بی کس و کار