قدرتمندترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.05 Bu

 قدرتمندترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.05 Bu

Internet-Download-Manager-[.jpgInternet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 3 :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7

- و ...


نسخه Internet Download Manager v6.05 Build 3 با حجم 4.42 مگابایت

ساخت درایو مجازی با Virtual CloneDrive v5.4.5.0 Final virtual-cl

ساخت درایو مجازی با Virtual CloneDrive v5.4.5.0 Final virtual-cl
virtual-clonedrive-v5-[www.sooran.com].jpgاستفاده از درایو مجازی امروزه به یکی از متداول ترین کارها برای استفاده از ایمیج ها به جای اصل لوح فشرده تبدیل شده است. وقتی کاربری از اصل لوح فشرده برای هرکاری ، مثلا انجام بازی ها یا اجرای نرم افزارهای خاص استفاده می کند اول این که اصل لوح فشرده پس از مدت زمان کوتاهی خراب یا به طور کلی عمر آن کم خواهد شد ؛ با اصطکاک دیسک خوان عمر دیسک خوان نوری هم کاهش پیدا خواهد کرد و در نهایت هم مطمئنا سرعت بارگزاری به واسطه وجود قطعات فیزیکی کمتر از حالت اجرا به صورت مجازی خواهد بود. اما ساخت درایور مجازی بسیار ساده تر از آن چیزی است که همه ما فکر آن را می کنیم. تنها لازم است یک نرم افزار شبیه ساز نصب و ایمیج هایی که از لوح های فشرده مختلف گرفته شده اند را در آن ها بارگزاری کنیم. Virtual Clone Drive را حتما همگی به خوبی میشناسید و با این نام آشنایی کامل دارید.همانطور که مطلع هستید شرکت Clone که یکی از معروفترین نرم افزارهای رایت CD-DVD و ایمیج گیری را با نام CloneCD و CloneDVD را به جمع نرم افزارهای مخصوص رایت عرضه کرد، در ابتدا به همراه نصب CloneCD این نرم افزار را نیز نصب میکرد و شما میتوانستید از درایو مجازی Clone هم استفاده کنید. ولی هم اکنون این 2 نرم افزار را از یکدیگر جدا کرده تا هر کسی که به این نرم افزار احتیاج پیدا کرد آن را به راحتی دانلود و نصب کند. Virtual Clone Drive دقیقا همانند یک CD-DVD درایو واقعی عمل میکند و فقط مجازی است. شما به راحتی میتوانید ایمیج هایی که با نرم افزارهای دیگر این شرکت گرفته اید (CloneDVD و CloneCD) را با Virtual Clone Drive باز کرده و همانند DVD یا CD اصلی و فیزیکی از آن بهره ببرید.
این نرم افزار یک مزیت بسیار خوبی که دارد این است که امکانات بسیاری را به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار میدهد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Virtual CloneDrive v5.4.5.0 Final:
- پشتیبانی از فرمتهای رایج ایمیج همانند ISO, BIN, CCD
- امکان اجرای همزمان 15درایور مجازی
- سازگار با فرمت های مختلف در ایمیج ها
- امکان به اشتراک گذاری درایو مجازی در شبکه های رایانه ای
- پشتیبانی از انواع ایمیج ها و لوح های فشرده
- کم حجم،راحت و ساده بودن. کافیست بروی فایل ایمیج دابل کلیک کرده تا ایمیج مربوطه به طور خودکار در یکی از درایوهای مجازی Mount شود.
- سازگار با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...




نسخه Virtual CloneDrive v5.4.5.0 Final با حجم 1.50 مگابایت

دانلود کتاب مجموعه ضرب المثل های فارسی

 دانلود کتاب مجموعه ضرب المثل های فارسی

نام کتاب: مجموعه ضرب المثل های فارسی
جمع آوری: نامشخص
تعداد صفحات: 38
فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی


توضیحات:
ضرب المثل گونه ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس بعضی از آنها نفهته است. بسیاری از این داستانها از یاد رفته، و پیشینه برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست، با این حال، در سخن بکار میرود. دانشمندان و زبانشناسان نامدار هنوز تعریفی جامع و کامل برای کلمه ضرب المثل نیافته اند. در این کتاب که آماده شده شما با معروفترین ضرب المثل های فارسی و ایرانی آشنا می شوید. 


دانلود کتاب جنگ جهانی دوم - جهان پس از نبرد استالینگراد

 دانلود کتاب جنگ جهانی دوم - جهان پس از نبرد استالینگراد


نام کتاب: جنگ جهانی دوم - جهان پس از نبرد استالینگراد
نویسنده: پویا آریا
تعداد صفحات: 82
فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی


توضیحات:
در کتاب جهان پس از نبرد استالینگراد می توان مروری بر اکثر وقایع جنگ جهانی دوم داشت از وقایعی که در ان زمان رخ داده با خبر شد. نویسنده درباره کتاب میگوید " در خصوص جنگ جهانی دوم کتب بسیاری وجود دارد ولی به جرات میتوان گفت که اکثر این کتابها کاملاً جانبدارانه و به قلم پیروز جنگ یعنی متفقین نوشته شده، در این کتاب سعی شده که با دیدی بی طرفانه و به دور از غرض ورزی به حقایق این واقعه تاریخی پرداخته شود."