آلبوم خاص


آلبوم خاص

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا خاص پیشنهاد میکنم حتماً دانلود کنید

[ خوانندگان : محسن چاوشی ، فرزاد فرزین ، مازیار فلاحی ، علی اصحابی ، بابک جهانبخش ، پیام صالحی ، مهدی مدرس ، شهاب رمضان ، رضا یزدانی ]

آلبوم خاص

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps  |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.علی اصحابی - نگاه تو

2.بابک جهانبخش - دلسرد نشو از عشق

3.فرازد فرزین - خیانت

4.مازیار فلاحی - لحظه ها

5.مهدی مدرس - خوابم نمی بره

6.محسن چاوشی - ها

7.پیام صالحی - به خدا عاشقت هستم

8.رضا یزادنی - به دادم برس

9.شهاب رمضان - جنون

فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps   |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.علی اصحابی - نگاه تو

2.بابک جهانبخش - دلسرد نشو از عشق

3.فرازد فرزین - خیانت

4.مازیار فلاحی - لحظه ها

5.مهدی مدرس - خوابم نمی بره

6.محسن چاوشی - ها

7.پیام صالحی - به خدا عاشقت هستم

8.رضا یزادنی - به دادم برس

9.شهاب رمضان - جنون


میثم ابراهیمی آهنگ انتظار

میثم ابراهیمی آهنگ انتظار 


آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و غمگین از میثم ابراهیمی به اسم انتظار

میثم ابراهیمی آهنگ انتظار

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزین Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

انتظار

فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps

انتظار



Tm Bax آهنگ مارمولک

Tm Bax - Marmoolak 


آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از Tm Bax به اسم مارمولک پیشنهاد میکنم دانلود کنید

Tm Bax - Marmoolak

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

مارمولک

فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps

مارمولک


حامد ملک لو و شاهین خسرو آبادی آهنگ حلالم کن


حامد ملک لو و شاهین خسرو آبادی آهنگ حلالم کن

آهنگ جدید و خیلی زیبا و شنیدنی از حامد ملک لو و شاهین خسرو آبادی به اسم حلالم کن

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

حلالم کن

فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps

حلالم کن

افشین آذری آلبوم سیگار

افشین آذری آلبوم سیگار 


آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از افشین آذری به اسم سیگار

افشین آذری آلبوم سیگار

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps  |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.آمین

2.ای دل من

3.فریاد

4.نمیخوام

5.سرباز

6.سیگار

7.یک امشبو با من بمون

8.زبونتو گاز بگیر

فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps   |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.آمین

2.ای دل من

3.فریاد

4.نمیخوام

5.سرباز

6.سیگار

7.یک امشبو با من بمون

8.زبونتو گاز بگیر