مرجع کامل خطاهای مودم

مرجع کامل خطاهای مودم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.4shared.com/document/sH7XJQuK/khatahay_modem.html

http://s1.gladiatus.ir/game/c.php?uid=22231

نرم افزار تبدیل فرمت تمام فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر Aiseesoft Total Media Converter 5.2.20

Aiseesoft_Total_Media_Converter_5.2.20_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای صوتی و تصویری داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای صوتی و تصویری در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. به عنوان مثال اکثر فرمتهای تصویری نظیر VCD و DVD که غالبآ به صورت فیلم هستند دارای حجم بسیار بالایی می باشند که موجب پر شدن حجم عظیمی از فضای هارد سیستم می گردد از همین رو بهتر است آنها را قبل از کپی در هارد با یک نرم افزار مبدل مناسب به فرمتی کم حجم تر تبدیل کنیم و سپس آنها را در هارد رایانه خود ذخیره نماییم. امروز در سایت hadi-emperatoor نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مبدلی بسیار قدرتمند و چند منظوره در عرصه تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر میباشد.
نرم افزار
Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود. فرمتهایی را که این نرم افزار قادر است تا از آنها پشتیبانی کند شامل:
Support Input File Formats:
Video: MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG
Audio: MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT
HD Video: HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM

Support Output File Formats:
Video: MPEG-4, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, M4V, AVI, DivX, XviD, ASF, WMV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, MKV, FLV, SWF, VOB, DV, Super VCD(NTSC, PAL, SECAM), VCD(NTSC, PAL, SECAM) , DVD(NTSC, PAL, SECAM)
Audio: AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4V, MP2, OGG, WAV, WMA
HD Video: HD H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF
Image: JPEG, GIF, BMP

Support Devices:
- iPod, iPod Touch, iPod Touch 2, iPod Nano, iPod Nano 4, iPod Classic
- iPhone, iPhone 3G, Apple TV
- PSP, PS3
- Wii, Zune, Zune 2, Xbox, Xbox 360
- Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, BlackBerry Storm, BlackBerry Bold, Palm Pre, Motorala, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone, etc.
می باشد.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- امکان تبدیل فرمت تمام فایلهای ویدیویی به یکدیگر.
- امکان تبدیل فرمت تمام فایلهای صوتی به یکدیگر.
- امکان تبدیل فایل های ویدیویی به فایلهای صوتی و بلعکس.
- داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده نسبت به فایل اورجینال.
- قابلیت چسباندن چند فایل ویدیوی و موزیک به یکدیگر.
- قابلیت اضافه کردن افکتهای زیبا و متنوع به فیلم.
- قابلیت برش قسمتهای دلخواه از فیلم و موزیک.
- پشتیبانی از فرمتهای قابل اجرا در گوشیهای موبایل.
- داشتن سرعت مناسب در هنگام انجام عملیات تبدیل.
- قابلیت نمایش فایل های ویدیویی در محیط نرم افزار.
- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در فرمتهای مورد نظر.
- امکان تبدیل فرمت فایلها به صورت تک تک و کلی.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- نمایش مشخصات کامل فرمت فایلها.
- نمایش مقدار تبدیل شده با درصد.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ..
  • دانلود - Download Link
  • لینک دانلود کمکی - Mirror Link
  • حجم: 7.5 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • نقشه جغرافیایی قاره اروپا با فرمت PDF

    نقشه جغرافیایی قاره اروپا با فرمت PDF


    نقشه جغرافیایی قاره اروپا با فرمت PDF
    با استفاده از نقشه جغرافیایی قاره اروپا که در این قسمت در اختیار شما کاربران قرار گرفته است می توانید از اطلاعات جغرافیایی این قاره مطلع شوید. این نقشه از کیفیت بالایی برخوردار است که می توانید آن را در اندازه بالایی بزرگنمایی کنید و جزئیات دقیق تر این نقشه را مشاهده نمائید. این نقشه با فرمت PDF می باشد.
    قاره اروپا در شبه جزیره‌ای در شمال غرب اوراسیا و در شمال قاره آفریقا قرار گرفته‌است. این قاره که به دلیل قرار گرفتن در منطقه معتدل شمالی به قاره سبز معروف است بین آبهای دریای سیاه در جنوب شرقی، دریای مدیترانه در جنوب، اقیانوس اطلس در غرب و دریای آدریاتیک در شمال قرار دارد. اروپا کوچک‌ترین قطعه از قطعات پنجگانه خشکی و بخش غربی بر قدیم است. مساحت آن ۱۰ میلیون کیلومتر مربع است و حدود ۶۰۰ میلیون نفر جمعیت دارد.
  • دانلود - Download Link
  • حجم: 1.35 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • نرم افزار تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری Apex Video Converter Super 7.49

    نرم افزار تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری Apex Video Converter Super 7.49

    ApexVideoConverterSuper-7.49_www.mihandownload.com.jpg

    وجود يک نرم افزار Converter قدرتمند امروزه در هر رايانه اي ضروري است . چرا که با تنوع بسيار زياد فرمت هاي صوتي و تصويري امکان نمايش آنها توسط يک نرم افزار خاص وجود ندارد . اگر بخواهيد يک قطعه فيلمي را به درون گوشي موبايل خود انتقال دهيد بايد توجه داشته باشيد که فرمت آن توسط موبايل شما قابل پشتيباني باشد . پس ناچار به تبديل فرمت فايل مورد نظرتان هستيد . يا برخي از مواقع مديا پلير قادر به پخش يک فايل خاص نيست . در اين مواقع برخي از افراد اقدام به تبديل فرمت فايل مورد نظر به فرمتي که قابل پخش توسط مديا پلير است مي نمايند . در زمينه ي  تبديل فرمت فايل ها تنوع نرم افزارها بسيار است و هر کاربر بنا به سليقه ي خود يکي از اين نرم افزارها را نصب مي کند . ميهن دانلود هميشه سعي دارد بهترين اين نرم افزار را در اختيار کاربرانش قرار دهد . نام اين نرم افزار که در ادامه مي توانيد آن را از ميهن دانلود دريافت نماييد Apex Video Converter Super مي باشد . اين نرم افزار محبوب از فرمت هاي بسياري پشتيباني مي کند و سرعت تبديل بسيار بالايي دارد .Apex Video Converter Super با سرعت بالا و محيط کاربري کاملا دوستانه اي که دارد مي تواند در کمترين زمان فايل خروجي را با بدون اندکي افت کيفيت به شما تحويل دهد .شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي مي توانيد فرمت فايلهاي ويديويي مورد نظرتان را تغيير دهيد و سپس از فايل تصويري بدست آمده در محلهاي مختلف استفاده کنيد . علاوه بر اين شما مي توانيد به صورت دلخواه تغييراتي را در تنظيمات فرمت مورد نظر خود ايجاد کنيد تا باعث افزايش و يا کاهش کيفيت و حجم فايل تبديل شده گردد.
    برخي از فرمت هايي که توسط اين نرم افزار قدرتمند پشتيباني مي شوند عبارتند از : AVI, MOV, QuickTime, MPEG, WMV, ASF, RM, RMVB, VCD, DVD to AVI, MPEG, VCD, DVD, MOV, RM, RMVB, WMV, ASF, iPod, PSP, 3GP, Xbox, PPC, PMP, Zune, Apple TV, iPhone, Flash SWF, Flash FLV, Youtube FLV, MP3 Audio, WMA Audio, WAV Audio, MP2 Audio, GIF Animation and GIF, BMP EPS, JPG, PCX, PSD, PDF, TIFF, WMF, EMF, PNG, J2K Picture formats
    ويژگي هاي کليدي نرم افزار Apex Video Converter Super 7.49 :
    - داشتن کيفيت مناسب فايل تبديل شده نسبت به فايل اصلي
    - پشتيباني از فرمتهاي قابل اجرا در گوشيهاي موبايل
    - امکان تبديل فرمت تمام فايلهاي ويديويي به يکديگر
    - امکان تبديل فرمت فايلها به صورت تک تک و کلي
    - امکان ايجاد تغييرات دلخواه در فرمتهاي مورد نظر
    - داشتن سرعت مناسب در هنگام انجام عمليات تبديل
    - قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت
    - نمايش مشخصات کامل فرمت فايلها
    - نمايش مقدار تبديل شده با درصد
    - داشتن محيط زيبا و کاربرپسند
    - سازگار با ويندوز هاي مختلف
    - داشتن حجم مناسب
    - کاربرد آسان
    - و ...
     
  • دانلود - Download Link
  • لینک دانلود کمکی - Mirror Link
  • حجم: 14.81 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • نرم افزار تلویزیون آنلاین با دریافت 5000 کانال از 120 کشور Internet TV 7.15

    نرم افزار تلویزیون آنلاین با دریافت 5000 کانال از 120 کشور Internet TV 7.15

    Internet_TV_7.15_[www.MihanDownload.com].jpgبه جرات می توان گفت که رادیو و تلویزیون یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی های مردم به شمار می روند. هر فرد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیود می کند. امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه پرطرفدار افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. امروز در سایت hadi-emperatoorنرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می توانید با کمک آن به صورت آنلاین تلویزیون نگاه کنید و یا به رادیو گوش دهید.

    نرم افزار Internet TV از جمله نرم افزارهای رایگان و کم حجم تلویزیون آنلاین است که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید به 5000 شبکه تلویزیونی از 120 کشور جهان دسترسی داشته باشید و برنامه های زنده بخش شده از سوی شبکه های مورد نظرتان را تماشا کنید. این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است و کار با آن بسیار آسان می باشد کافیست که کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید سسپ لیستی از شبکه های تلویزیونی به همراه موضوع که در آن کشور فعالیت می کنند نمایش داده می شود و شما با انتخاب شبکه تلویزیونی مورد نظر خود می توانید به صورت آنلاین به برنامه های در حال پخش از آنها دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار داشتن قسمت علاقه مندی هاست که شما در این قسمت می توانید شبکه هایی را که بیشتر به آنها سر می زنید را وارد کنید تا دسترسی سریعتری به آنها داشته باشید همچنین در این نرم افزار گزینه ای برای دریافت کانال های جدید قرار دارد که با انتخاب آن می توانید به صورت آنلاین جدید ترین شبکه ها را که به نرم افزار اضافه شده است را دریافت کنید.

    برخي از ویژگیهای اين نرم افزار:

    - امکان دریافت 5000 کانال تلویزیونی در 120 کشور جهان.
    - دسترسی به کانال ها با داشتن سرعت اینترنت مناسب.
    - امکان جستجو در شبکه های موجود در نرم افزار.
    - امکان بروز رسانی شبکه ها و در یافت کانال های جدید.
    - قسمت علاقه مندی ها برای دسترسی سریعتر به کانال های مورد علاقه.
    - امکان اضافه کردن کانال های دلخواه.
    - قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
    - داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
    - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    - داشتن حجم مناسب.
    - کاربرد آسان.
    - و ...

    داشتن نرم افزار های RealPlayer و Media Player برای مشاهده و دریافت شبکه ها ضروری میباشد.

  • دانلود - Download Link
  • حجم: 1.45 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • نرم افزار دانلود مستقیم از سایت رپیدشیر Easy RapidShare Downloader 1.0.8

    نرم افزار دانلود مستقیم از سایت رپیدشیر Easy RapidShare Downloader 1.0.8

    Easy_RapidShare_Downloader_1.0.8_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه سايتهاي بسيار زيادي براي آپلود و يا به اشتراک گذاشتن فايل در اينترنت دایر شده اند و مطمئنآ شما در طي روز با برخي از آنها سروکار داريد. يکي از سايتهاي معروف آپلود و دانلود فايل که همه آن را مي شناسيد سايت رپيدشير است. همانطور که مي دانيد اين سايت يکي از بزرگترين و معروف ترين سايت هاي آپلود و دانلود رايگان در جهان مي باشد که روزانه هزاران هزار کاربر از کشورهاي مختلف با مراجعه به آن فايل هاي مورد نظر خود را دانلود و يا آپلود مي کنند. در اين سايت هم مانند ساير سايتهاي مشابه براي سود بيشتر دو پخش مجزا قرار دارد. پخش اول که با نام Premium آن را مي شناسيد مخصوص کاربراني است که اکانت سايت را خريداري کرده اند و در هنگام دانلود مي توانند از مزاياي دريافت از لينک مستقيم ، دريافت بدون محدوديت حجمي و ... استفاده کنند. اما پخش دوم که اکثر کاربران از آن استفاده مي کنند و با نام Free آن را مي شناسيد مختص کاربر خاصي نيست و براي عموم آزاد است اما هر کاربر داراي محدوديت هايي مي باشد براي نمونه لينک دانلود غير مستقيم بوده و اگر در هنگام دانلود اتصال شما از اينترنت قطع شود مي بايست از اول دانلود فايل را شروع کنيد و يا هر کاربر در طول شبانه روز داراي محدوديت حجمي است و بعد از فرضآ 5 مگابايت دانلود، بايد مدت زماني را صبر کند تا بتواند فايل ديگري را از اين سايت دريافت کند و بسياري محدوديت هاي ديگر که همه با آشنا هستيد. از همين رو امروز در سایت hadi-emperatoorنرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که شما با استفاده از آن به راحتي و بدون محدوديت مي توانيد فايلهاي مورد نظرتان را از سایت رپیدشیر دانلود کنيد.
    نرم افزار Easy RapidShare Downloader مخصوص دانلود فایل از سایت رپیدشیر میباشد. شما با کمک اين نرم افزار مي توانيد مديريتي کامل بر روي لينک هاي سايت رپيدشير داشته باشيد و بدون مراجعه به اين سايت فايلهاي مورد نظرتان را با لينک مستقيم از آن دريافت کنيد. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخودار است و کار با آن بسیار آسان میباشد در واقع نیازی نیست که شما لينک دانلود فايل مورد نظر را ابتدا در نوار آدرس مرورگر خود تايپ کنيد و پس از انتظار 60 ثانيه اي اقدام به دريافت فايل نماييد بلکه فقط کافيست تا لينک فايل مورد نظر را Copy کرده و سپس در قسمت وارد کردن لینک در نرم افزار Paste کنید و پس از آن با انتخاب گزینه شروع دانلود خواهید دید که دانلود فایل آغاز میگردد. همچنین میتوانید در هنگام دانلود از قابلیت Resume هم برخوردار باشید در واقع دانلود فایل را به صورت نیمه کاره قطع کنید و در زمان دیگری اقدام به دریافت مجدد همان فایل نمایید که در اینصورت آغاز مجدد دانلود فایل از نقطه ای خواهد بود که شما آنرا قطع نمودید. علاوه بر این میتوانید لینک دانلود چندی فایل مختلف را وارد نرم افزار نموده و به طور همزمان آنها را دانلود کنید.

    برخي از ویژگیهای اين نرم افزار:
    - امکان دانلود مستقيم و بدون محدوديت از سايت رپيدشير.
    - امکان توقف موقت در هنگام دانلود و از سر گيري آن قابليت Resume.
    - امکان دانلود بدون مراجعه به سايت رپيدشير.
    - امکان دانلود فايل به صورت دسته جمعي و باهم.
    - نمايش مشخصات فايل در حال دانلود.
    - قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
    - داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
    - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    - داشتن حجم مناسب.
    - کاربرد آسان.
    - و ...

    توجه!
    در تستهايي که از اين نرم افزار گرفته شد در مواردي نتوانست فايل را به طور کامل از سايت رپيدشير دانلود کند در نتيجه اگر دوستان نتوانستند برخی از فایلها را به طور کامل دانلود کنند از ما خورده نگیرند هدف ما از قرار دادن این نرم افزار معرفی آن به کاربران محترم سایت بود.
    موفق باشید.
  • دانلود - Download Link
  • حجم: 4.25 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت CFosSpeed 5.00 Build 1560

    نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت CFosSpeed 5.00 Build 1560

    CFosSpeed_5.00_Build_1560_[www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. همه می دانیم که سرعت اینترنت در ایران چندان مناسب نیست و اکثر کاربران همیشه از این موضوع ناراضی هستند به همین دلیل از روش های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ با استفاده از ترفندهایی که در سایتهای مختلف معرفی می شود تنظیمات رجیستری ویندوز را دستکاری می کنند که شاید در سرعت اینترنت تاثیری داشته باشد و بسیاری از کارهای دیگر که البته شاید برخی از این ترفند ها در سرعت اینترنت تاثیری ایجاد کند اما این ثاثیرات فقط و فقط ظاهری است و در باطن موضوع هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. به همین منظور امروز در سایت hadi-emperatoor نرم افزاری رابرایتان تدارک دیده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما میگردد.
    نرم افزار CFosSpeed قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار از فناوری Traffic Shaping برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت استفاده می نماید در واقع این تکنولوژی جدید با برسی رفت و آمد داده ها به انها نظم و ترتیب می بخشد و نیز  با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با كمترین Ping بیشترین پهنای باند را در اختیار یك كاربر قرار دهید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. البته تنها کاربرد این نرم افزار افزایش سرعت اینترنت نمی باشد بلکه شما با کمک آن میتوانید بر اطلاعات در حال انتقال به گوشی های موبایل و سایر ابزارهایی که با کابل و ... به رایانه متصل میشوند مدیریت کنید و سرعت آنها را بهینه سازی نمایید.
    توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
    ادامه مطلب...

     

    ادامه نوشته

    نرم افزار افزایش رم رایانه با تبدیل فلش مموری به رم eBoostr PRO 3.0.1 Build 498

    نرم افزار افزایش رم رایانه با تبدیل فلش مموری به رم eBoostr PRO 3.0.1 Build 498

     

    eBoostr_PRO_v3.0.1_Build_498_[www.MihanDownload.com].jpgهرچه قطعات سخت افزاری یک سیستم در حد بالاتری باشد مطمئنآ کارکرد آن سیستم مطلوب تر خواهد بود. یکی از اجزای مهم در کارکرد بهتر و نیز افزایش سرعت رایانه رم است که هر قدر مقدار آن بالاتر باشد سرعت لود شدن ویندوز و اجرای برنامه ها و بازی ها افزایش می یابد. به همین خاطر افراد در هنگام خرید رایانه خود اغلب سعی می کنند بالاترین حافظه را انتخاب کنند. اما امروزه با پیشرفت بسیار سریع ساخت و تولید قطعات رایانه ای به محض اینکه شما آخرین و بالاترین رم موجود در بازار را برای سیستم خود تهیه می کنید، ممکن است در چند روز آینده متوجه شوید که رمی با سرعت بالاتر و قابلیتهای بهتر وارد بازار شده در نتیجه دو راه در سر راه شما وجود دارد اول اینکه با صرف نظر از رم خریداری شده ،رم جدید را خریداری نمایید که در اینصورت از نظر مالی بسیار ضرر خواهید کرد و راه دوم استفاده از نرم افزاری است که رم سیستم را افزایش دهد! در واقع نرم افزاری را که امروز در سایت hadi-emperatoor  برایتان آماده کرده ایم قادر است تا اینکار را انجام دهد.
    نرم افزار
    eBoostr می تواند با افزایش رم سیستم باعث افزایش چشمگیر در سرعت آن شود. این نرم افزار به هیچ وجه شبیه نرم افزارهای بهینه ساز نمی باشد زیرا آنها فقط با دستکاری در تنظیمات ویندوز به طور تقریبی باعث افزایش سرعت رایانه می شوند. اما این نرم افزار با کمک یک قطعه سخت افزاری و کاملآ حقیقی رم سیستم را افزایش می دهد. در واقع شما با کمک فلش مموری خود میتوانید رم کامپیوتر را افزایش دهید! یعنی این نرم افزار حافظه ی فلش شما را تبدیل به رم خواهد نمود در نتیجه با اتصال فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم به اندازه ی حافظه ی داخلی فلش، رم سیستم افزایش می بابد. در نتیجه شما با استفاده از این نرم افزار بدون پرداخت هیچ هزینه ای علاوه بر داشتن یک حافظه قابل حمل می توانید یک رم داشته باشید و در هنگامی که از نرم افزارها و یا بازی های سنگین می خواهید استفاده کنید با اتصال فلش مموری، رم رایانه را افزایش می دهید تا از سرعت مطلوب تری در هنگام استفاده از نرم افزار و یا بازی مورد نظر برخوردار باشید.

    برخی از ویژگی های این نرم افزار:
    - تبدیل فلش مموری به رم.
    - افزایش رم بدون پرداخت هزینه اضافی.
    - امکان استفاده در هنگام اجرای بازیها و نرم افزارهای سنگین.
    - امکان استفاده در لب تاب ها که امکان افزایش رم در آنها وجود ندارد.
    -
    قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
    -
    داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
    -
    سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    -
    داشتن حجم مناسب.
    -
    کاربرد آسان.
    -
    و ...
  • دانلود - Download Link
  • حجم: 3.4 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • دانلود کتاب : هنر نبرد

     دانلود کتاب : هنر نبرد
    هنر نبرد

    ناشر: آكادمي فانتزی

    توضیحات:
    متنیکه مشاهده خواهید کرد ترجمه ای از چند متن و مقاله پراکنده در باره داستانفانتزی WarCraft می باشد که توسط فرهاد آذرنوا ترجمه و گردآوری شده است. 

    زبان: فارسی
    حجم کتاب: 1.49 مگابایت
    تعداد صفحات: 58
    نوع فایل: PDF


    ساخت نرم افزارهای پرتابل از فایل نصب با Vmware Thinapp v4

    ساخت نرم افزارهای پرتابل از فایل نصب با Vmware Thinapp v4

    ساخت نرم افزارهای پرتابل از فایل نصب با Vmware Thinapp v4



    حتما دیده اید که بعضی ها به صورت دستی از فایل های Setup برنامه های قابل حمل یا پرتابل می سازند . این برنامه نیازی به نصب ندارند و به راحتی می توانید آنها را در فلش دیسک ها و... اجرا کنید . سایت پی سی ول (P30well.com) امروز نرم افزاری را برای شما قرار می دهد تا با آن به راحتی بتوانید از فایل های نرم افزارهای نصبی برنامه های بدون نیاز به نصب (پرتابل = Portabel) بسازید.

    تا به حال برای شما حتما پیش آمده است که از نرم افزاری بخواهید استفاده کنید و ببینید که این نرم افزار بر روی سیستم مورد نظر نصب نیست خوب اقدام به نصب می کنید ولی ناگهان متوجه می شوید که توسط ادمین یا مدیر این سیستم دسترسی برای نصب وجود ندارد خوب بهترین راه استفاده از نرم افزاری می باشد که بتواند نرم افزاری بسازد که نیاز به نصب نداشته باشد.Vmware Thinapp همین کار را می کند و یک نسخه ی قابل حمل از برنامه مورد نظر شما را می سازد و به راحتی با اجرای این فایل برنامه اجرا می شود و نیازی به نصب نخواهد بود اصطلاحا قابل حمل می شود و به راحتی بر روی فلش حمل می شود و در مکان هایی مانند کافی نت ها و ... قابل اجراست.در ضمن نرم افزارهای پرتابل صدمه ای به ویندوز نمی زنند و بر روی ویندوزهای 64 بیتی هم قابل نصب است.

    ساخت نرم افزارهای پرتابل از فایل نصب با Vmware Thinapp v4 حجم فایل: 6.75 مگابایت
    ساخت نرم افزارهای پرتابل از فایل نصب با Vmware Thinapp v4
    دانلود فایل
    ساخت نرم افزارهای پرتابل از فایل نصب با Vmware Thinapp v4 پسورد فایل: www.p30well.com
    ساخت نرم افزارهای پرتابل از فایل نصب با Vmware Thinapp v4
    منبع

    سريع ترين روش كپي كردن فايل ها در ويندوز با نرم افزار فوق العاده و كم حجم FastCopy 1.99r4

     

    سريع ترين روش كپي كردن فايل ها در ويندوز با نرم افزار فوق العاده و كم حجم FastCopy 1.99r4

    2fast-copy-1.99r4.jpg


    جابجايي و كپي كردن اطلاعات و فايل ها در ويندوز يكي از بيشترين كارهايي است كه انجام مي دهيم . سرعت انجام اين كار بسيار مهم است . 2 عامل كلي براي سنجش سرعت كارهاي اين چنيني ، سخت افزار و نرم افزاري هستند كه استفاده مي كنيم . سخت افزار شامل نوع هارد درايوي كه بكار مي بريم و بقيه قطعات سيستم مي شوند . هارد ها مختلف هم سرعت هاي متفاوتي دارند كه آن هم دلايلي دارد از جمله نوع هارد ، نوع ارتباط هارد با مادربورد ، سرعت چرخش هارد ، ميزان بافر هارد و ... ) . اما عامل مهم ديگري هم در ميزان سرعت كپي كردن و انتقال فايل ها وجود دارد كه آن ، نرم افزاري است كه براي كپي/انتقال/حذف فايل ها استفاده مي كنيد است . خود ويندوز همه اين كارها را انجام مي دهد و ممكن است تا حالا به فكر نرم افزاري براي انجام اين كارها نبوده ايد . در اينجا نرم افزاري فوق العاده را برايتان معرفي خواهيم كرد كه اگر به آن عادت كنيد ، ديگر براي كپي و انتقال فايل ها به سختي از خود ويندوز استفاده مي كنيد . اين نرم افزار Fast Copy نام دارد . Fast Copy نرم افزاري است بسيار بسيار كم حجم ( فقط 246 كيلوبايت! ) كه تخصصش كپي كردن و انتقال و حذف فايل ها و پوشه ها در ويندوز است . معمولا در حجم هاي برابر ، هرچه تعداد فايل هايي كه قرار است كپي/انتقال داده شوند بيشتر باشد ،‌ سرعت كپي/انتقال پايين تر است . طبق آزمايشات مختلف ، سرعت كپي با Fast Copy حتي تا 2 برابر سرعت كپي با ويندوز هم مي رسد كه هنگام كپي/انتقال پوشه هايي كه تعداد فايل زيادي دارند ، اين اختلاف چشمگير مي شود . ast Copy چند مزيت فوق العاد مفيد و حياتي دارد . مي دانيد كه وقتي 2 كار كپي/انتقال را بصورت همزمان در ويندوز انجام مي دهيد ، سرعت كار بسيار پايين مي آيد ، از مهمترين مزيت  هاي Fast Copy اين است كه وقتي مي خواهيد چند كار كپي/انتقال را بصورت همزمان انجام دهيد ، يك كار را با سرعت بالا انجام مي دهد و بقيه كارها را درصف نگه مي دارد و بلافاصله پس از تمام شدن كار اولي ، كار دوم را آغاز مي كند . همچنين وقتي يك پوشه را در جايي كپي مي كنيد كه بعضي فايل ها در هر 2جا يكسان هستند ، Fast Copy بطور هوشمند ، فايل هاي يكسان را كپي نمي كند . يك ويژگي جالب ديگر Fast Copy اين است كه به شما اجازه مي دهد براي كپي/انتقال فايل ها تعيين كنيد كه چقدر از هاردتان استفده كند . مثلا وقتي كار مهم و فوري داريد و نمي توانيد صبر كنيد تا كار كپي/انتقال تمام شود ، مي توانيد تعيين كنيد Fast Copy فقط از 30 درصد سرعت هارد استفاده كند تا شما بتوانيد كار ديگرتان تان را هم با ويندوز انجام دهدي و پس از تمام شدن كارتان سرعت را به 100 درصد ببريد . همچنين Fast Copy مي توانيد فايل / پوشه اي را كه نمي توانيد با ويندوز پاك كنيد را برايتان پاك كند . اين مساله گاه آنقدر جدي است كه حتي با عوض كردن ويندوز همچنان قارد نيستسد آن پوشه/فايل خاص را پاك كنيد ، ‌اما با Fast Copy‌ اين كار را به راحتي مي توانيد انجام دهيد . براي راحتي استفاده از اين نرم افزار از قسمت shell extention تيك همه گزينه ها بزنيد . ازين پس با كليك راست ماوس كار گرفتن و رها كردن فايل/پوشه ها را براي كپي/انتقال به جاي ديگر انجام دهيد تا بتواند از گزينه هاي مخصوص Fast Copy استفاده كنيد . براي مشاهده قدرت Fast Copy هنگام كپي/انتقال فايل ها به چراغ هارد تان توجه كنيد . وقتي با ويندوز اين كار را مي كنيد چراغ هارد بصورت نا مرتب روشن و خاموش مي شود اما وقتي با Fast Copy‌ اين عمل را انجام مي دهيد ، ‌چراغ هارد بطور تقريبا منظم خاموش و روشن مي شود كه اين نشان دهنده استفاده بهينه از هارد مي باشد .

    قبليت هاي نرم افزار FastCopy 1.99r4 :

    - امكان تنطيم قرار گرفتن گزينه هاي مخصوص كپي/انتقال Fast Copy در منوي كليك راست ماوس ( براي اين كار بايد از طريق كليك راست ماوس عمل Drog & Drop را انجام دهيد )
    - نمايش گزارش هاي فراوان ماننند سرعت كپي/انتقال ، تعداد فايل ها ، زمان باقيمانده و ...
    - امكان نگه داشتن كار كپي/انتقال فايل ها (در صورت نياز) و ادامه دادن آن
    - كپي / انتقال فايل ها با سرعت بيشتر از ويندوز ( گاه تا 2 برابر )
    - كپي نكردن و انتقال ندادن فايل ها و پوشه هاي مشابه در 2 جا
    - حذف فايل/پوشه ها خاص كه ويندوز قادر به حذف آن ها نيست
    - امكان تعيين ميزان استفاده از هارد در زمان كپي / انتقال
    - حجم بسيار بسيار پايين
    - نصب و استفاده آسان
    - استفاده بهينه از هارد
     
  • دانلود - Download Link
  • حجم: 246 كيلوبايت
  • رمز: www.mihandownload.com